Sériové stroje řady 720 čísel 100 až 145


720102b.jpg
Na staniční záloze v Chocni "řádila" 720 102-3 dne 22. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix151 KiB

720102a.jpg
Již vyřazená 720 102-3 stojí v českotřebovském depu dne 27. 9. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix121 KiB

720103a.jpg
Dnes už neexistující stroj 720 103-1 ve Vojkovicích nad Ohří 2. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix110 KiB

720105a.jpg
T435.0105 v roli posunovací zálohy ve stanici Praha-Vysočany 17. 1. 1985.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix109 KiB

720108l.jpg
Tehdy ještě ničím z řady nevybočující stroj T435.0108 ČSD čekal na své další využití na jedné z kusých kolejí krnovského nádraží 14. 9. 1985.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 670 pix215 KiB

720108e.jpg
Ještě cedulkou ČSD vybavená, ale už ve vlečkovém provozu sloužící 720 108-0 vytáhla vozy z vlečky do kusé koleje sousedící s přípojnou kolejí vlečky napojenou do stanice Blatec 24. 5. 1995.
Sbírka: Martin Třískala1024 × 750 pix303 KiB

720108a.jpg
Na vlečce firmy MJM Group v Blatci byl při práci zdokumentován stroj 720 108-0 dne 25. 7. 2000.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix151 KiB

720108c.jpg
Technický snímek stroje 720 108-0 vznikl na vlečce firmy MJM v Blatci 24. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix152 KiB

720108d.jpg
Boční pohled na 720 108-0 - vlečka MJM Group Litovel, středisko Blatec, 24. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix239 KiB

720108b.jpg
V den, kdy byla 720 108-0 po opravě v dílnách OLPAS Moravia (v tehdy pronajatém depu Krnov) předávána zástupcům Posázavského Pacifiku vznikl tento záběr lokomotivy v podobě, která se záhy ještě v detailech změnila. Snímek je z 8. 8. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix294 KiB

720108f.jpg
Na postrku vlaku Os 14951, taženého strojem T435.0114, se v dokonalé historické podobě T435.0108 představuje na snímku pořízeném ve stanici Nedvědice 4. 7. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix299 KiB

720108g.jpg
Historická lokomotiva T435.0108 odváží osobní vlak Os 14920 ze stanice Rožná 4. 7. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix281 KiB

720108k.jpg
Zvláštní nákladní vlak pro fotografy, vedený strojem T435.0108, projíždí oblouky u Otročína na trati Rakovník - Bečov nad Teplou 8. 4. 2011.
Foto: Petr Štoček   1024 × 670 pix222 KiB

720108h.jpg
Historizující záběr lokomotivy T435.0108 s vodním jeřábem byl v prostoru depa Bečov nad Teplou pořízen 9. 4. 2011.
Foto: Antonín Šavel   1024 × 720 pix181 KiB

720108j.jpg
V čele zvláštního vlaku pro fotografy projíždí T435.0108 s motorovým vozem M262.0209 na postrku mezi skalami u Pikovic 2. 10. 2011.
Foto: Petr Štoček   1024 × 700 pix360 KiB

720108i.jpg
Téměř pohádkový záběr lokomotivy T435.0108 vezoucí zvláštní vlak pro fotografy vznikl ve skalách u Pikovic taktéž 2. 10. 2011.
Foto: Petr Štoček   1024 × 670 pix306 KiB

720109a.jpg
Šumperský "Hektor" T435.0109 zavítal do stanice Hanušovice dne 17. 3. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix269 KiB

720109b.jpg
Do stanice Opava-Východ zavítala T435.0109 s manipulačním vlakem 14. 9. 1985.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 700 pix249 KiB

720111a.jpg
Muzejní stroj T435.0111 (720 111-4) stojí v depu Plzeň dne 15. 5. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix127 KiB

720111d.jpg
Jiný pohled na plzeňskou krasavici 720 111-4 v domovském depu 24. 9. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix156 KiB

720111b.jpg
K práci pohotový "Hektor" 720 111-4 byl zdokumentován v plzeňském depu 29. 7. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix124 KiB

720111c.jpg
S lokomotivou 363 136-3 posunoval stroj 720 111-4 v depu v Plzni 27. 9. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix117 KiB

720112a.jpg
Na starém záběru z depa Rakovník je nejspíše v 70. letech minulého století zachycen stroj T435.0112.
Sbírka: Jan Prchal800 × 600 pix145 KiB

720112c.jpg
Zajímavě označená lokomotiva 435.0112 byla přímo na točně depa Rakovnik zvěčněna 1. 9. 1984.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 710 pix213 KiB

720112b.jpg
V prostorách Králodvorské cementárny Beroun pak byla 720 112-2 zastižena 30. 9. 1995.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix134 KiB

720113g.jpg
Čerstvě opravená kladenská T435.0113 se připravuje k předání zpět ČSD v areálu dílen ŽOS Česká Třebová 17. 4. 1987.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 680 pix231 KiB

720113a.jpg
Neprovozní stroj 720 113-0 čekal na svou lepší budoucnost v depu Valašské Meziříčí 20. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix136 KiB

720113c.jpg
Po dílenské opravě předvádí znovuzrozený stroj 720 113-0 svůj nový barevný kabátek na snímku pořízeném v depu Letohrad 18. 2. 2002.
Foto: Rastislav Chalupa   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 730 pix228 KiB

720113b.jpg
Už opět poněkud vybledlý "Hektor" 720 113-0 firmy Chládek a Tiňťera posunuje v Mostě 13. 7. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix160 KiB

720113f.jpg
Po letech opět v čele osobního vlaku se stroj 720 113-0 předvedl na zvláštních vlacích na tradiční říjnový Výlov Hradeckého rybníka v Tovačově. S jedním ze zvláštních vlaků byl u Uhřičic zachycen 20. 10. 2012.
Foto: Michal Boček   1024 × 680 pix256 KiB

720113d.jpg
Lokomotiva 720 113-0 se na nádraží v Tovačově připravuje k odjezdu se zvláštním vlakem do Kojetína 20. 10. 2012.
Foto: Jana Teplíková   1024 × 700 pix211 KiB

720113e.jpg
Prostorem bývalé zastávky Uhřičice-obec prováží "Hektor" 720 113-0 s "Karkulkou" 726 516-8 na postrku zvláštní vlak z Kojetína do Tovačova 21. 10. 2012.
Foto: Martin Benáček   1024 × 690 pix217 KiB

720114e.jpg
Ještě v dobách působení u státních drah byla v depu Šumperk vyfotografována lokomotiva T435.0114 dne 2. 7. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix136 KiB

720114b.jpg
"Hektor" 720 114-8 na svém působišti v SD Kovošrot Brno dne 14. 4. 2005.
Foto: Jiří Ambros   800 × 600 pix147 KiB

720114c.jpg
Po odprodeji z Brna stojí 720 114-8 odstaven v areálu dílen DYKO Kolín 13. 5. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix213 KiB

720114d.jpg
Nově nalakovaná 720 114-8 poctivě slouží novému majiteli na pracovních vlacích - traťový úsek Říčany - Praha-Kolovraty 13. 7. 2007.
Foto: Mirek Kočovský   800 × 600 pix180 KiB

720114f.jpg
V rámci Slavností Pernštejnského panství byl na pravidelný osobní vlak nasazen tandem strojů T435.0114 a T435.0108 dne 3. 7. 2010.
Foto: Petr Štoček   1024 × 680 pix280 KiB

720114a.jpg
Na čele zvláštního vlaku Vlastějovice - Kácov byla historická krasavice T435.0114 zvěčněna na mostě přes řeku Sázavu u Laziště 30. 10. 2010.
Foto: Petr Štoček   1024 × 710 pix226 KiB

720121b.jpg
Stroj T435.0121 byl na nádraží v Chebu vyfotografován 25. 5. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 730 pix181 KiB

720121c.jpg
Neobvyklý zelený barevný kabátek "Hektora" 720 121-3 znázorňuje záběr z depa v Karlových Varech, pořízený 8. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix187 KiB

720121a.jpg
Už nepoužívaná lokomotiva 720 121-3 stála ve svém domovském depu v Chebu 4. 8. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix120 KiB

720127a.jpg
Na čele soupravy osobního vlaku byla T435.0127 vyfotografována na osobním nádraží v Praze-Vršovicích 22. 3. 1984.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 720 pix223 KiB

720128a.jpg
Stanicí Brno-Židenice projíždí se svým vlakem "Hektor" T435.0128 dne 27. 5. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix171 KiB

720129a.jpg
Do stanice Protivec dorazil manipulační vlak z Bochova tažený strojem T435.0129 - březen 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix167 KiB

720129b.jpg
Na točně depa v Rakovníku zapózovala před objektivem fotoaparátu lokomotiva T435.0129 dne 1. 9. 1984.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 700 pix195 KiB

720130c.jpg
Ještě plně provozní T435.0130 posunuje v Sokolově - rok 1985.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix152 KiB

720130b.jpg
Dosluhující stroj 720 130-4 ze stavu tehdejšího DKV Plzeň-východ byl v kolejišti domovského depa Zdice vyfotografován 12. 7. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix111 KiB

720130a.jpg
Již vyřazený "Hektor" 720 130-4 stojí odstavený v depu Zdice 13. 2. 1998.
Foto: Petr Doubravský   800 × 600 pix127 KiB

720131a.jpg
Lehké sněžení dělá tečku za "životem" lokomotiv 720 131-2 a 720 118-9, které stály v depu Praha-Vršovice ještě 6. 12. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix135 KiB

720132a.jpg
Momentálně neprovozní stroj T435.0132 postává v depu Přerov 19. 10. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix115 KiB

720134c.jpg
Také lokomotiva T435.0134 stála odstavena v přerovském depu 19. 10. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix106 KiB

720134b.jpg
Ještě plně provozní T435.0134 odpočívá v prostoru depa Brno-Maloměřice 12. 9. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix167 KiB

720134a.jpg
Neprovozní stroj 720 134-6 stál v depu Valašské Meziříčí odstaven 20. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix200 KiB

720136a.jpg
Tak trošku hádankou je pro nás tento snímek lokomotivy 720 136-1 (ex. Agroslužby Cheb) odstavené v JLS Jihlava. Že by stroj měl deformační prvky za nárazníky ? Foto je ze dne 3. 1. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix141 KiB

720138a.jpg
Při návratu z obsluhy vlečky Mattoni byla T435.0138 zdokumentována u dolního nádraží v Karlových Varech 7. 10. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix207 KiB

720138b.jpg
V už podstatně horším stavu stála lokomotiva 720 138-7 odstavena v depu Zdice 13. 1. 1998.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix121 KiB

720139b.jpg
Na výstavě v Lounech, konané u příležitosti 110. výročí založení depa, se setkal ústecký stroj 770 097-4 s chomutovským 720 139-5 dne 18. 9. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix121 KiB

720139a.jpg
Známým místem mezi skalami nad údolím Sázavy poblíž Samopše projíždí se zvláštním vlakem "Hektor" 720 139-5 dne 4. 8. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix232 KiB

720139f.jpg
S trojicí "Rybáků" byla 720 139-5 vyfotografována u Odb. Dolní Rybník 26. 5. 2007.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix161 KiB

720139g.jpg
Ve stejný den pak stroj 720 139-5 zapózoval i na točně chomutovského depa 26. 5. 2007.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix143 KiB

720139c.jpg
Výškový záběr lokomotivy 720 139-5 byl pořízen v chomutovském depu 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix166 KiB

720139d.jpg
Oblaka zářící odleskem od zapadajícího slunce vdechují tomuto snímku stroje 720 139-5 magickou atmosféru - depo Chomutov 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix115 KiB

720139e.jpg
Poslední ze série snímků prvního sériového "Hektora" s kývačkovými podvozky vznikl taktéž v chomutovském depu 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix156 KiB

720139h.jpg
Se zvláštním vlakem, na jehož druhém konci zářil "Zubák" T426.001, zavítala T435.0139 do Dolního Polubného 6. 7. 2012.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix313 KiB

720140a.jpg
V kolejišti depa v Mostě byl vyfotografován "Hektor" T435.0140 dne 21. 5. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 830 pix380 KiB

720140b.jpg
Ze strany od kabiny byl při stejné příležitosti "Hektor" T435.0140 v Mostě zachycen taktéž 21. 5. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 820 pix286 KiB

720141d.jpg
"Hektor" 720 141-1 v roli staniční zálohy ve Slaném 1. 7. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix130 KiB

720141a.jpg
Lokomotiva 720 141-1 byla při sólo jízdě zastižena u Nelahozeveských tunelů 1. 9. 2001.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix157 KiB

720141b.jpg
Opět na posunu, tentokráte však v Kladně, byla 720 141-1 zdokumentována dne 9. 7. 2002.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix145 KiB

720141c.jpg
Stroj 720 141-1 stojí odstaven v depu v Kralupech nad Vltavou 21. 8. 2002.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix132 KiB

720142a.jpg
"Kývačková" T435.0142 posunovala v Třebušicích 23. 7. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix139 KiB

720143a.jpg
Neprovozní lokomotiva T435.0143 stála odstavena v depu Praha-Vršovice 6. 7. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix231 KiB

720144a.jpg
Romantickým údolím Vltavy u Libčic nad Vltavou projíždí s nákladním vlakem "Hektor" T435.0144 - 80. léta minulého století.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix123 KiB

720144c.jpg
Na nádraží v Roztokách u Prahy dorazil s manipulačním vlakem stroj T435.0144 dne 14. 5. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 780 pix396 KiB

720144b.jpg
Vrak stroje 720 144-5 stál v kladenském depu odstaven 9. 7. 1998.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix167 KiB

720145b.jpg
720 145-2 posunuje ve stanici Lázně Kynžvart 12. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix161 KiB

720145a.jpg
V čele zvláštního manipulačního vlaku byl na trati u Kácova nádherně zachycen muzejní stroj T435.0145 dne 30. 9. 2005.
Foto: Mirek Kočovský   1024 × 705 pix248 KiB

720145c.jpg
Ve stejný den se pak stroj T435.0145 účastnil společného fotografování s parní lokomotivou 433.001 ve Zruči nad Sázavou - 30. 9. 2005.
Foto: Mirek Kočovský   1024 × 705 pix163 KiB



Zobrazeno 78 z celkem 402 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.