Sériové stroje řady 720 čísel 003 až 049


720003g.jpg
Ještě v dobách, kdy "Hektoři" patřili k nosným řadám motorizace, posunuje T435.003 po areálu depa v Nymburce 22. 5. 1977.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 630 pix176 KiB

720003c.jpg
První sériový stroj řady T435.0, 720 003-3, nějaký čas sloužil také na pracovních vlacích při stavbě 1. tranzitního koridoru - Český Brod 12. 3. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix134 KiB

720003a.jpg
Stařičký "Hektor" 720 003-3 v roli posunovací zálohy na hlavním nádraží v Praze - prosinec 1996.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix129 KiB

720003b.jpg
Snímek pořízený v areálu bývalého depa Brno-Dolní zachycuje lokomotivu 720 003-3 během náročné opravy prováděné firmou Lokomont Brno. Záběr je z 26. 3. 2009.
Foto: Pavel Dokoupil   1024 × 660 pix203 KiB

720003e.jpg
Souprava od zvláštního vlaku Benešov u Prahy - Český Šternberk, vedená nově zprovozněnou T435.003, byla během jízdy na odstavení do Kácova vyfotografována za zastávkou Soběšín 17. 5. 2012.
Foto: Petr Štoček   1024 × 690 pix261 KiB

720003f.jpg
Zvláštní vlak s vzorně opravenou lokomotivou T435.003 v čele, vypravený u příležitosti konání Sázavské pouti, projíždí romantickým úsekem trati mezi tunely za Sázavou 8. 7. 2012.
Foto: Petr Štoček   1024 × 710 pix318 KiB

720003d.jpg
Podzimní nálada s "Hektorem" T435.003 - tak by se dal nazvat zdařilý snímek nostalgického vlaku, který byl na trati u Kácova pořízen 20. 10. 2012.
Foto: Petr Štoček   1024 × 710 pix203 KiB

720004b.jpg
Nejstarší "Ťapka" na Slovensku, T435.0004, přijela s manipulačním vlakem do stanice Horná Štubňa 26. 4. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix157 KiB

720004a.jpg
Již zrušená T435.0004 stojí společně s T435.0029 odstavena v RD Vrútky 22. 9. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix103 KiB

720005b.jpg
Lokomotiva T435.0005 přijela s nákladním vlakem do stanice Bor u Tachova 29. 8. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix113 KiB

720005a.jpg
Atypický sněhový pluh léta zdobil chebský a nakonec klatovský stroj T435.0005. Ten byl právě v depu Klatovy zvěčněn 29. 8. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix108 KiB

720006b.jpg
Na nádraží v Praze-Malešicích byla ještě poměrně mladá lokomotiva T435.0006 zdokumentována 8. 5. 1979.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 710 pix219 KiB

720006a.jpg
V koloně vyřazených lokomotiv byl v depu v Praze-Vršovicích zastižen "Hektor" 720 006-6 dne 31. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix178 KiB

720007a.jpg
Lokomotiva T435.0007 stála mezi výkony odstavena v Plzni 9. 2. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix126 KiB

720008a.jpg
Ve stanici Doudleby nad Orlicí posunovala T435.0008 dne 13. 7. 1978.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix115 KiB

720009b.jpg
Při práci na košickém nádraží byla zdokumentována lokomotiva T435.0009 dne 23. 6. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix155 KiB

720009a.jpg
Vedle motorového vozu M286.1029 rozjížděl v Tatranské Lomnici stroj T435.0009 soupravu osobního vlaku 17. 3. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena   Sbírka: Martin Žaba800 × 600 pix118 KiB

720010a.jpg
Neobvykle umístěné houkačky znevšedňují vzhled lokomotivy T435.0010, která byla s vlakem Os 6320 vyfotografována ve Smržovce 5. 9. 1980.
Foto: Zdeněk Kačena   Sbírka: Martin Žaba800 × 600 pix172 KiB

720011a.jpg
Těžce poškozená T435.0011 čeká na náročnou opravu v prostorách depa Plzeň 27. 5. 1977.
Foto: Miroslav Petr   Sbírka: Martin Žaba800 × 600 pix136 KiB

720011b.jpg
Zmrtvýchvstalý stroj T435.0011 byl v depu Zdice zdokumentován dne 22. 10. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix136 KiB

720012a.jpg
Lokomotiva T435.0012 čeká ve stanici Martin na povolení k odjezdu s manipulačním vlakem 19. 10. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix142 KiB

720013c.jpg
Při převozu jiným kolegou řady T435.0 zastavila T435.0013 v Lysé nad Labem 30. 5. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix144 KiB

720013d.jpg
Svým novým barevným kabátkem se po dílenské opravě chlubí stroj T435.0013 na snímku pořízeném v areálu ŽOS Česká Třebová 1. 7. 1987.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 720 pix208 KiB

720013a.jpg
Ze ŽOS Nymburk zapůjčená T435.0013 (náhradou za místní a v ŽOS právě opravovanou 740 713-3) vyjíždí z vlečky Dřevostavby Jihlava 15. 6. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix199 KiB

720013b.jpg
Už ve slušivém firemním nátěru stála T435.0013 na domovské vlečce ŽOS Nymburk 30. 4. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix215 KiB

720013e.jpg
"Hektor" 720 013-2 společnosti ŽOS Vrútky byl přímo ve Vrútkách zachycen 22. 10. 2021.
Foto: Marián Jaseňák   1200 × 780 pix437 KiB

720013f.jpg
Na stejném místě, tedy v areálu ŽOS Vrútky byl při stejné příležitosti pořízen také tento záběr stroje 720 013-2 dne 22. 10. 2021 .
Foto: Marián Jaseňák   1200 × 800 pix469 KiB

720014a.jpg
Odstavená lokomotiva T435.0014 byla v depu Krnov zaznamenána dne 4. 3. 1992.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix135 KiB

720015a.jpg
Ve stanici Choceň vznikl tento záběr stroje T435.0015 s vlakem se speciální zásilkou - 80.léta minulého století.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix141 KiB

720016d.jpg
Někdy v době vrcholící slávy parní trakce byla v Mladé Boleslavi zdokumentovaná moderní motorová lokomotiva T435.0016.
Foto: Miroslav Pavlík   Sbírka: Petr Turek1024 × 580 pix170 KiB

720016b.jpg
Populární choceňský "Cepák" T435.0016 se při kaválkádě konané v rámci oslav 150 let Dráhy olomoucko-pražské blíží k Odb. Parník 25. 8. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix172 KiB

720016e.jpg
Lokomotiva 720 016-5 stojí s manipulačním vlakem ve Vysokém Mýtě 24. 4. 1999.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix138 KiB

720016a.jpg
Jen pár měsíců poté sestavuje 720 016-5 ve stanici Dolní Lipka manipulační vlak do Hanušovic 9. 10. 1999.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix110 KiB

720016c.jpg
Stále svěží "Cepák" 720 016-5 posunuje v Chocni 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix128 KiB

720017a.jpg
Ve stanici Nymburk-město byla s nákladním vlakem zastižena T435.0017 dne 29. 5. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

720018a.jpg
Ze stanice Říčany u Prahy právě pan výpravčí vypravuje na trať vlak tažený strojem T435.0018 - červen 1966.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   Sbírka: Martin Žaba800 × 600 pix117 KiB

720018b.jpg
Už v novějším nátěru se žlutým proužkem stála T435.0018 v choceňském depu 16. 9. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix193 KiB

720019a.jpg
Potupně bez podvozků (a s klasickým smetadlem) byla během opravy v karlovarském depu zastižena T435.0019 dne 16. 4. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix106 KiB

720019b.jpg
O dva roky později už T435.0019 měla na čelech šípové pluhy - Mariánské Lázně 13. 8. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

720021b.jpg
V Havlíčkově Brodě byl s manipulačním vlakem zastižen stroj T435.0021 - rok 1979.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix127 KiB

720021a.jpg
Stejný "Hektor" T435.0021 pak byl vyfotografován v Pečkách na samém konci 80. let.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix98 KiB

720022a.jpg
Ještě provozní karlovarská 720 022-3 stála u točny domovského depa 8. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix163 KiB

720023a.jpg
Na hlavním nádraží v Praze posunoval stroj T435.0023 dne 18. 10. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix161 KiB

720024b.jpg
V atypickém, ale slušivém zeleném nátěru byla 720 024-9 zastižena v prostorách bývalé montážní základny ŽS Brno v Brně-Maloměřicích - červenec 1997.
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix214 KiB

720024a.jpg
Vzorně opravená lokomotiva 720 024-9 odpočívá na vlečce chemičky v Kaznějově 1. 11. 2001.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix126 KiB

720026a.jpg
Z Brna-Dolního nádraží se právě chystá odjet se svým vlakem na trať stroj T435.0026 dne 26. 5. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix153 KiB

720029a.jpg
Velmi zachovalá T435.0029 byla při práci ve stanici Čadca vyfotografována 9. 9. 1984.
Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 710 pix256 KiB

720030a.jpg
Jeden z posledních provozních "malých Hektorů" na Slovensku, stroj 720 030-6, posunoval s pracovním vlakem při výluce v Liptovském Mikuláši 16. 10. 2001.
Foto: Jozef Sarňák   1024 × 730 pix297 KiB

720031a.jpg
Čerstvě po vyrobení byla T435.0031 spolu s další lokomotivou neznámého čísla zdokumentována v Praze Libni.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix152 KiB

720032b.jpg
Úsekem trati poblíž zastávky Roztoky-Žalov provážel "Hektor" T435.0032 nákladní vlak dne 30. 3. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 800 pix408 KiB

720032a.jpg
Bicykl na brukně libeňského "Hektora" T435.0032 jakoby naznačoval důvěru strojvůdce ve schopnost dojet do cílové stanice vlastní silou. Trojkolejkou u klánovické zastávky projížděl 21. 4. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix185 KiB

720033a.jpg
Slovenská "Ťapka" 720 033-0 poctivě sloužila v Popradě ještě dne 23. 3. 1992.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 730 pix186 KiB

720035b.jpg
Stařičké lokomotivy 720 035-5, 720 077-7 a 770 001-6 stály pospolu v kralupském depu 31. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix137 KiB

720035a.jpg
Už zrušený stroj 720 035-5 čeká na svůj konec v depu v Kralupech nad Vltavou 3. 3. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix123 KiB

720037b.jpg
Ještě plně provozní lokomotiva T435.0037 byla s manipulačním vlakem vyfotografována v České Lípě 4. 10. 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 690 pix232 KiB

720037a.jpg
Již jen vrak zbyl z "Hektora" 720 037-1, když jej v depu Praha-Vršovice zastihl objektiv fotoaparátu 6. 12. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix138 KiB

720038c.jpg
V zaplněném pomocném odstavném kolejišti stykové stanice v Kutné Hoře byly v roce 1992 kromě jiných zachyceny také lokomotivy 230 057-2 a 720 038-9.
Foto: Ivo Valent   1200 × 790 pix441 KiB

720038b.jpg
Lokomotiva 720 038-9 posunuje ve stanici Čáslav 29. 9. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix163 KiB

720038a.jpg
Stroj 720 038-9 projíždí v čele osobního vlaku do Kolína odbočkou u Ratají nad Sázavou 3. 1. 2002.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix158 KiB

720039d.jpg
Při průjezdu Českou Třebovou byla vyfotografována privátní 720 039-7 dne 16. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix128 KiB

720039a.jpg
Ve stanici Ústí nad Orlicí se lokomotivy 720 039-7 a 750 259-4 setkaly 16. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix208 KiB

720039b.jpg
V zastávce Verměřovice nedaleko Letohradu vznikl tento krásný záběr stroje 720 039-7 patřícího firmě OLPAS Moravia - 17. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška   1024 × 745 pix227 KiB

720039c.jpg
Na nočním snímku ze stanice Kúty byla 720 039-7 zdokumentována při přepravě trojice motorových vozů řady 830 - 17. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix105 KiB

720040f.jpg
Velká symblika je ukryta v tomto snímku lokomotiv 720 040-5 a 725 030-1. Vždyď obě řady pochází ze stejné doby, jsou určeny pro stejný druh výkonů a i přes až propastnou koncepční rozdílnost dokázaly souběžně sloužit přes třicet let - depo Kralupy 31. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 685 pix211 KiB

720040c.jpg
Vedle kolegy 720 141-1 byl stroj 720 040-5 vyfotografován ještě ve svém původním působišti, v depu Kralupy nad Vltavou, 29. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix158 KiB

720040b.jpg
Čerstvě opravená 720 040-5 při nočním pózování v depu Olomouc 27. 11. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix99 KiB

720040a.jpg
Muzejní skvosty T435.040 a T435.0139 ve stanici Vejprty dne 12. 10. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix135 KiB

720040d.jpg
T435.040 a T435.0139 (na postrku) s manipulačním vlakem ve stanici Kovářská 12. 10. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix172 KiB

720040e.jpg
Snad provozuschopný, ale prakticky nevyužívaný stroj T435.040 postával v prostoru muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka 27. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix221 KiB

720041a.jpg
Jeden z úplně posledních slovenských malých "Hektorů", stroj 720 041-3, posunoval v domovských Vrútkách 11. 10. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix122 KiB

720042a.jpg
Na plzeňském hlavním nádraží posunoval s osobní soupravou "Hektor" T435.0042 dne 9. 6. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix135 KiB

720043c.jpg
Čerstvě opravená T435.0043 zapózovala před objektivem fotoaparátu na vjezdu do stanice Mladotice 9. 2. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 700 pix267 KiB

720043a.jpg
Na samém začátku dnes už zrušené trati do Jáchymova byla v Ostrově nad Ohří vyfotografována T435.0043 - 80. léta minulého století.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix149 KiB

720043b.jpg
Stejný stroj, T435.0043, byl zastižen v Chodově - 2. 7. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix231 KiB

720044a.jpg
Lokomotiva 720 044-7 odpočívala ve zdickém depu dne 13. 2. 1998.
Foto: Petr Doubravský   800 × 600 pix119 KiB

720045a.jpg
Z rokycanského nádraží pochází tento snímek "Hektora" T435.0045, zvěčněného dne 17. 12. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

720046c.jpg
Stroj 720 046-2 sloužil na staniční záloze na karlovarském horním nádraží 29. 9. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix187 KiB

720046d.jpg
Starší snímek poměrně známé lokomotivy T435.0046 vznikl v Chodově 21. 8. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix161 KiB

720046a.jpg
Díky mohutnému šípovému pluhu nezaměnitelná 720 046-2 byla zastižena s manipulačním vlakem ve stanici Dalovice 21. 7. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix142 KiB

720046b.jpg
V prostoru depa Karlovy Vary stála už svého šípového pluhu zbavená 720 046-2 odstavena 29. 8. 2004.
Foto: Václav Šafář   1024 × 740 pix341 KiB

720047b.jpg
Ještě provozní stroj 720 047-0 posunoval v Havlíčkově Brodě 16. 3. 1996.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix117 KiB

720047c.jpg
Havlíčkobrodská 720 047-0 stála ve společnosti "Čmeláka" odstavena ve svém domovském depu 6. 3. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix121 KiB

720047a.jpg
720 047-0 byla poslední lokomotivou řady 720 ve stavu depa Brno. Na snímku je již definitivně odstavená v depu Havlíčkův Brod 23. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix171 KiB

720048a.jpg
"Hektor" 720 048-8 posunuje ve Veselí nad Moravou 24. 8. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix87 KiB

720049a.jpg
T435.049 na tovární fotografii z výrobního závodu ČKD.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix114 KiB

720049b.jpg
Ve stanici Chodov pak byla T435.0049 zastižena 8. 10. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix143 KiB


Zobrazeno 86 z celkem 402 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.