Lokomotiva 719 701-5


719701rozprac.jpg
Prenatální snímek budoucí lokomotivy 719 701-5 byl v montážní hale někdejších JLS v Jihlavě pořízen 22. 5. 2008.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský   1024 × 730 pix211 KiB

719701_l.jpg
Den před prvním představením veřejnosti byla 719 701-5 vyfotografována ve výrobním závodě v Jihlavě (za povšimnutí stojí, že lokomotiva zpočátku nebyla vybavena čelním zábradlím) společně s kostrou kabiny pro jednoho z modernizovaných "Čmeláků" 22. 7. 2008.
Foto: Radek Čupr   1024 × 730 pix205 KiB

719701_f.jpg
Už téměř dokončený neadresný prototyp 719 701-5 se představuje před výrobní halou CZ LOKO, a.s. v Jihlavě 23. 7. 2008.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský   1024 × 740 pix208 KiB

719701_i.jpg
I s namontovaným automatickým spřahovacím zařízením SZ99 byla 719 701-5 vystavena na veletrhu Innotrans s Berlíně, odkud je i snímek pořízený 24. 9. 2008.
Foto: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.   1024 × 720 pix221 KiB

719701_e.jpg
Ve výrobní hale CZ LOKO, a.s. v Jihlavě byla právě dokončovaná 719 701-5 ve společnosti stroje 740 318-1 OKD-Doprava zachycena 12. 10. 2008.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský   1024 × 720 pix242 KiB

719701c.jpg
"Asynchron" 719 701-5 se podrobuje prvním trakčním zkouškám na malém okruhu u Cerhenic 27. 1. 2009.
Foto: Ing. Václav Horák   1024 × 720 pix329 KiB

719701d.jpg
Prototyp 719 701-5 projížděl po malém zkušebním okruhu u Cerhenic v rámci první série svých trakčních zkoušek 27. 1. 2009.
Foto: Ing. Václav Horák   1024 × 700 pix276 KiB

719701p.jpg
Boční pohled na lokomotivu 719 701-5 byl na zkušební trati velkého okruhu s obcí Sokoleč v pozadí pořízen 28. 2. 2009.
Foto: Ing. Jiří Konečný   1024 × 640 pix168 KiB

719701s.jpg
Ve společnosti "Effishuntera" 709 401-4 byl "Asynchron" 719 701-5 vyfotografován přímo v areálu jihlavské pobočky výrobce CZ LOKO, a.s. 2. 4. 2009.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 680 pix221 KiB

719701t.jpg
Tento snímek stroje 719 701-5 vznikl na technologické koleji měrného oblouku R150 v areálu Zkušebního centra VUZ v Cerhenicích - srpen 2009.
Foto: Ing. Michal Hipman, CSc.   1024 × 710 pix250 KiB

719701q.jpg
Při trakčních zkouškách na malém zkušebním okruhu u Cerhenic byla 719 701-5 i s dynamometrickým vozem VUZ zachycena 18. 8. 2009.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 690 pix288 KiB

719701o.jpg
V rámci zkoušek stroje 719 701-5 na tratích DNT vznikl na trati z Tušimic do Března u Chomutova tento jeho snímek dne 21. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant   1024 × 690 pix366 KiB

719701k.jpg
U silnice při trati DNT poblíž Nechranické přehrady vznikl snímek prototypu 719 701-5 dne 21. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant   1024 × 680 pix291 KiB

719701l.jpg
Na "uhelném depu" v Tušimicích byla osamocená 719 701-5 zaznamenána 22. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant   1024 × 700 pix199 KiB

719701m.jpg
Při zkouškách trakce projížděla 719 701-5 se soupravou "Wapek" po březenské trati DNT dne 22. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant   1024 × 700 pix279 KiB

719701n.jpg
Přímo z kolejiště u tušimických násypek DNT pochází snímek stroje 719 701-5 pořízený 22. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant   1024 × 700 pix221 KiB

719701u.jpg
Na zkušební trati malého okruhu VUZ se 719 701-5 představuje na snímku pořízeném 20. 8. 2009.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 680 pix381 KiB

719701r.jpg
Jistou konstrukční příbuznost lokomotiv 719 701-5 a 709 705-8 (nejsou však vidět rozdíly v řešení pohonu a pojezdu) vystihuje snímek pořízený v areálu bývalých JLS Jihlava 28. 8. 2009.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 680 pix215 KiB

719701x.jpg
V areálu hlavního závodu společnosti CZ LOKO, a.s. v České Třebové byla 719 701-5 zastižena 5. 9. 2009.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 680 pix248 KiB

719701h.jpg
Na brněnském výstavišti BVV stála 719 701-5 jako exponát na Mezinárodním strojírenském veletrhu vystavena 14. 9. 2009.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1024 × 680 pix233 KiB

719701g.jpg
Společnost CZ LOKO, a.s. v roce 2009 vystavovala na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně mimo lokomotivy 719 701-5 také nový typ podvozku pro novou generaci svých motorových lokomotiv. Snímek je ze 14. 9. 2009.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1024 × 700 pix262 KiB

719701j.jpg
"Asynchron" 719 701-5 jako exponát na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 16. 9. 2009.
Foto: Jaroslav Šika   1024 × 680 pix229 KiB

719701_h.jpg
Ještě jeden pohled na novotou zářící 719 701-5 během jejího vystavení na BVV v Brně 17. 9. 2009.
Foto: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.   1024 × 720 pix262 KiB

719701_g.jpg
Po skončení své "veletržní éry" čeká neadresný prototyp 719 701-5 v areálu jihlavského závodu CZ LOKO společně se strojem 770 514-8 OKD-Doprava na své další využití 4. 11. 2009.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský   1024 × 710 pix230 KiB

719701_a.jpg
Ve společnosti právě do šrotu rozebírané lokomotivy 702 519-0 stála 719 701-5 u depa Třineckých železáren připravena ke svému dalšímu zkušebními provozu v TŽ 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix218 KiB

719701_b.jpg
Červené krasavice podobného označení 729 701-3 a 719 701-5 se setkaly u depa Třineckých železáren 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 680 pix249 KiB

719701_c.jpg
Pohled na osamocenou 719 701-5 pochází ze stejného místa ve Třineckých železárnách 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 730 pix398 KiB

719701w.jpg
Prototyp 719 701-5 byl v rozsáhlém areálu Třineckých železáren zachycen také 27. 5. 2010.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 680 pix325 KiB

719701_m.jpg
Ve službách dopravce CZ Logistics posunovala 719 701-5 v jihlavském závodě společnosti CZ LOKO, a.s. dne 9. 2. 2011.
Foto: Radek Čupr   1024 × 680 pix217 KiB

719701_n.jpg
Ve společnosti lokomotivy 797 822-4, určené pro Metro Budapešť, stojí prototypová 719 701-5 před tehdejší výrobní halou v Jihlavě 24. 3. 2011.
Foto: Radek Čupr   1024 × 690 pix195 KiB

719701_o.jpg
Při prezentaci ve společnosti METRANS Praha stála před lokomotivami německé produkce vystavena česká 719 701-5 dne 14. 4. 2011.
Foto: Radek Čupr   1024 × 680 pix218 KiB

719701i.jpg
Už z období zkušebního nasazení u ČD na posun v Brně na hl.n. pochází snímek stroje 719 701-5 pořízený 17. 9. 2011.
Foto: Jaroslav Šika   1024 × 700 pix213 KiB

719701f.jpg
Během nasazení stroje 719 701-5 v Brně byla jeho obvyklým působištěm 6. záloha přímo na hlavním nádraží. Na obvyklém stanovišti uvedené zálohy byla lokomotiva vyfotografována 6. 10. 2011.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1024 × 680 pix220 KiB

719701e.jpg
Společně s brněnským Petrovem byla 719 701-5 na hlavním nádraží v Brně zachycena 6. 10. 2011.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1024 × 700 pix235 KiB

719701a.jpg
Společně s "Bucharem" 742 043-3 se nechal "Asynchron" 719 701-5 při posunu ve stanici Brno hl.n. vyfotografovat 2. 7. 2012.
Foto: Vladimír Musil   1024 × 690 pix272 KiB

719701b.jpg
U brněnského 5. nástupiště na hlavním nádraží posunovala 719 701-5 s dvojicí vozů Bmx dne 2. 7. 2012.
Foto: Vladimír Musil   1024 × 710 pix235 KiB

719701v.jpg
Portrétový snímek "Asynchrona" 719 701-5 byl na hlavním nádraží v Brně pořízen 20. 11. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix231 KiB

719701_d.jpg
U přesuvny hlavního výrobního závodu CZ LOKO, a.s. v České Třebové postávala 719 701-5 dne 12. 9. 2013.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský   1024 × 680 pix313 KiB

719701_j.jpg
Při posunu na odstavném nádraží v Brně byl pořízen snímek prototypu 719 701-5 dne 19. 1. 2014.
Foto: Jaroslav Šika   1024 × 720 pix283 KiB

719701_p.jpg
Už s novým logem společnosti CZ LOKO na bocích kabin posunovala 719 701-5 v kolejišti za halou HPZ II na ŽZO v Cerhenicích 21. 3. 2014.
Foto: Radek Čupr   1024 × 700 pix197 KiB

719701_q.jpg
Na velkém zkušebním okruhu v Cerhenicích byla 719 701-5 zachycena během posledních zkoušek před schválením typu 21. 3. 2014.
Foto: Radek Čupr   1024 × 680 pix305 KiB

719701y.jpg
Po boku nablýskané "Zamráči" 749 181-4 pro IDS byl "Asynchron" 719 701-5 v areálu CZ LOKO Česká Třebová vyfotografován 3. 6. 2014.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 710 pix302 KiB

719701z.jpg
Poslední významnější provozní výkony stroj 719 701-5 absolvoval jako pronajatý firmě LTE Czechia, pro kterou na snímku zajišťuje posun v žst. Ústí nad Labem-Střekov 3. 8. 2015.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 680 pix347 KiB

719701_k.jpg
V podstatě pouze hlavní rám a pojezd (připravený pro stavbu prototypu hybridní lokomotivy) zůstal z "Asynchrona" 719 701-5 po jeho rozložení v roce 2016. Snímek byl v Jihlavě pořízen 27. 1. 2017.
Foto: Daniel Brabenec   1024 × 710 pix259 KiB

719701_r.jpg
Odstrojování rámu někdejší lokomotivy 719 701-5 probíhalo v areálu jihlavské pobočky společnosti CZ Loko 8. 11. 2018.
Foto: Radek Čupr   1024 × 650 pix257 KiB

719701_s.jpg
Dost možná úplně poslední snímek bývalé lokomotivy 719 701-5 vznikl v rámci demontáže komponentů z hlavního rámu 8. 11. 2018.
Foto: Radek Čupr   1024 × 680 pix232 KiB


Zobrazeno 46 z celkem 62 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.