Lokomotiva T334.001 reprezentovala svou řadu a svého výrobce na III. Mezinárodním veletrhu v Brně v roce 1961. Za pozornost stojí sklopná stupátka na čelech kapot, která už sériové stroje neměly - rok 1961.
Foto: tovární snímek Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
155 KiB
Ještě do červeno-žlutého unifiku oděná 710 001-9 odpočívala v depu Bratislava-východ 14. 9. 1990.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
147 KiB
Prototyp 710 001-9 čeká na další práci v bratislavském depu 11. 9. 1993.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
168 KiB
Při aktivní práci byla 710 001-9 v depu Bratislava-hlavné vyfotografována v roce 1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
163 KiB
Stroj 710 001-9 se v části "dvůr" hlavnej stanice v Bratislavě vyhříval na jarním sluníčku 23. 5. 1995.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
197 KiB
Krátce po dokončení dílenské opravy v ŽOS Zvolen se novotou zářící T334.001 představuje na snímku pořízeném v depu v Bratislavě 31. 7. 2015.
Foto: Ing. Jan Horník
1024 × 700 pix
209 KiB
Po návratu z dílen nesmí chybět ani pohled na opravenou T334.001 z druhé strany. Snímek byl v Bratislavě pořízen také 31. 7. 2015.
Foto: Ing. Jan Horník
1024 × 700 pix
194 KiB
Znovuzrozená "Rosnička" T334.001 posunuje s lokomotivou 350 019-6 v depu Bratislava 31. 7. 2015.
Foto: Ing. Jan Horník
1024 × 660 pix
365 KiB
S proti zvyklostem velmi pěkným akumulátorovým posunovadlem CS 110 A (710.697) pro Vítkovické železárny zastavil "Hektor" 720 039-7 ve stanici Ostrava-Svinov při cestě z krnovského Olpasu 28. 3. 2008.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
123 KiB
Z některé "Rosničky" vzniklé posunovadlo EV1 sloužilo na vlečce Vápenky Vítošov mimo jiné i 5. 10. 2011.
Foto: Martin Třískala
1024 × 720 pix
321 KiB
Posunovadla EV1 a EV2 byla společně ve Vápence Vítošov zachycena 5. 10. 2011.
Foto: Martin Třískala
1024 × 650 pix
324 KiB
Posunovadlo, jehož základem je část stroje T334.0, označené jako EV2, se nachází ve Vápence Vítošov. Snímek jej zachycuje ve stavu ze dne 27. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
141 KiB
Stále poctivě sloužící posunovadlo EV2 na vlečce Vápenky Vítošov 5. 10. 2011.
Foto: Martin Třískala
1024 × 700 pix
278 KiB
Posunovadlo MPZ-40-004 (ex. T334.0748) Velkolomu Čertovy Schody bylo ve Tmáni zdokumentováno 27. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
227 KiB
Rekonstrukce MPZ-40-008 na pojezdu někdejší 710 447-4 sloužila na vlečce Velkolomu Čertovy Schody ve Tmáni 27. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
147 KiB
Posunovadlo MPZ-40-009 (ex. 710 089-4) pro Vápenku Čertovy Schody bylo krátce po dokončení přestavby vyfotografováno v depu na brněnském dolním nádraží 10. 12. 2016.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 810 pix
437 KiB
Do původních kapot řady T334.0 vestavěné posunovadlo MPZ 40M 005 (ex. 710 630-5, ex. T334.0730) stojí na vlečce cementárny Mokrá u Brna 12. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
140 KiB
Na vlečce cementárny Mokrá u Brna posunovala rekonstrukce MPZ 40M 006 (bývalá 710 428-4) dne 12. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
124 KiB
Posunovadlo vzniklé rekonstrukcí původní lokomotivy T334.0578 posunuje v roce 1996 na vlečce cementárny Mokrá ještě s tabulkami s původním označením. Dnes nese toto vozidlo označení MPZ 40M 007.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
97 KiB
MPZ 40M 007 posunuje s "Rajkami" na vlečce cementárny Mokrá u Brna 12. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
123 KiB
Posunovadlo MPZ 40M 008 (zřejmě bývalá lokomotiva 710 447-4) stojí u haly v cementárně Mokrá 12. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
131 KiB
Další posunovadlo rekonstruované z původní lokomotivy řady 710 (neznámého čísla) stálo v areálu JLS v Jihlavě 11. 10. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
129 KiB
Zobrazeno 22 z celkem 369 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.