Prototypy & unikáty z řady S699.1


260601e.jpg
Ještě jako ČS4-001 byla budoucí S699.1001 zdokumentována na 6. koleji v Nezvěsticích, kde měla Škoda svou zkušební základnu. Sběrače na prototypu jsou pravděpodobně zapůjčeny ze za ním stojící E479.101. Snímek je z 10.4.1964.
Sbírka: Дмитрий Чех1024 × 680 pix275 KiB

260601p.jpg
Čelní pohled na impozantní stroj ČS4-001 vznikl v žst. Nezvěstice dne 10.4.1964 při stejné příležitosti jako předchozí snímek.
Sbírka: Дмитрий Чех940 × 900 pix354 KiB

260601q.jpg
Na 6. staniční koleji v Nezvěsticích byla ČS4-001 dne 10.4.1964 zdokumentována také z druhé strany.
Sbírka: Дмитрий Чех1000 × 900 pix364 KiB

260601o.jpg
Už s tuzemským označením S699.1001 se bývalá ČS4-001 představuje na snímku pořízeném na ŽZO Cerhenice při odstrojování po zkouškách 21.10.1969.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Zdeněk Bek1200 × 830 pix386 KiB

260601h.jpg
Brzdová lokomotiva S699.1001 se nám představuje na snímku, který byl na ŽZO u Cerhenic pořízen 14.8.1972.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 610 pix184 KiB

260601g.jpg
S699.1001 stála na ŽZO u Cerhenic spolu s měřícím a svým odporníkovým vozem 14.8.1972.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   800 × 600 pix144 KiB

260601c.jpg
Nezvykle bez odporníkového vozu byla S699.1001 na zkušebním okruhu vyfotografována právě ze strany, kterou bývala s odporníkovým vozem spojena.
Foto: Václav Kaplický   Sbírka: Martin Keppert530 × 768 pix125 KiB

260601i.jpg
Na snímku pořízeném z podhledu působí lokomotiva S699.1001 vskutku monstrózním dojmem - ŽZO Cerhenice 3.7.1973.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   800 × 1024 pix242 KiB

260601a.jpg
Zřejmě krátce před cestu do Brna se na ŽZO loučí jednotka českého metra R1 (v pozadí) s lokomotivou S699.1001 a jejím odporníkovým vozem - pravděpodobně rok 1980.
Foto: Pavel Strachota   850 × 768 pix180 KiB

260601f.jpg
Brzdová lokomotiva S699.1001 stojí i s odporníkovým vozem na ŽZO u Cerhenic - zřejmě rok 1980.
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix133 KiB

260601b.jpg
Už dosti oprýskaný prototyp S699.1001 tiše závidí nový nátěr bývalé lokomotivě S479.102, která mu nyní slouží jako odporníkový vůz - zřejmě rok 1982.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 670 pix224 KiB

260601j.jpg
Ze dne otevřených dveří u příležitosti 20 let ŽZO prochází tento snímek už nově natřené S699.1001 (bez tenkých ozdobných proužků na čelech) se shodně barevně řešeným odporníkovým vozem - 4.11.1983.
Foto: Dr. Ing. Aleš Lieskovský   800 × 600 pix132 KiB

260601k.jpg
Podobný, ale už barevný záběr stroje S699.1001 byl na ŽZO u Cerhenic pořízen taktéž 4.11.1983.
Foto: Robert Kubica   800 × 600 pix103 KiB

260601l.jpg
Kvalitní boční snímek lokomotivy S699.1001 stojící u legendární hromady na ŽZO vznikl 4.11.1983.
Foto: Ing. Josef Bosáček   1024 × 720 pix207 KiB

260601m.jpg
Po svém zrušení byla S699.1001 i s odporníkovým vozem odvezena do kovošrotu v Berouně, odkud pochází i tento záběr - červenec 1991.
Foto: Ivan Hamerský   Sbírka: Ing. Pavel Stupka800 × 600 pix150 KiB

260601srot1.jpg
Pohled na stroj s dobře patrným označením 260 601-0 na dveřích pochází opět z likvidační koleje kovošrotu v Berouně - rok 1991.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1200 × 810 pix330 KiB

260601d.jpg
Začátek definitivního konce hned dvou unikátních prototypů, S699.1001 a S479.102, zachycuje snímek z kovošrotu v Berouně, který byl pořízen 28.7.1991.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix138 KiB

260601srot2.jpg
Vrak lokomotivy 260 601-0 byl v kovošrotu v Berouně (už jen s rozřezanými zbytky někdejší lokomotivy S479.102) zachycen ještě na konci roku 1991.
Sbírka: Zdeněk Michl st.800 × 800 pix289 KiB


Zobrazeno 18 z celkem 18 dostupných snímků této řady a celkem 12452 fotografií na stránkách.