V srpnu roku 1987 byl v plzeňské ŠKODĚ pořízen jeden z prvních snímků stroje 85E0-ATM, který měl prozatím jen jeden sběrač. Za ním stojí jedna z prvních lokomotiv typu ČS 8 pro SŽD.
Sbírka: Roman Skopal
800 × 600 pix
201 KiB
Na výstavě při příležitosti 60. výročí výroby elektrických lokomotiv ve Škodě byl prototyp 85E0-ATM poprvé představen veřejnosti - Plzeň 8. 9. 1987.
Foto: Jiří Maurenz
800 × 600 pix
113 KiB
Prototyp 85E0-ATM se na ŽZO Cerhenice připravuje k další sérii zkoušek - rok 1988.
Foto: Ronald Steigler
1024 × 620 pix
186 KiB
Na tzv. "zadní přímé" velkého zkušebního okruhu u Cerhenic byla 169 001-5 vyfotografována během jedné ze zkušebních jízd - rok 1988.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 690 pix
253 KiB
Snímek ze zkušebních jízd prototypu, tehdy ještě označeného jako 85E0-ATM, zachycuje lokomotivu ve stanici Praha hl.n. 18. 1. 1989.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek
800 × 600 pix
130 KiB
V rámci zkoušek projížděl prototyp 169 001-5 na přípřeži vlaku R 370 "Pannonia" (v čele se strojem 350 001-4) Ústím nad Labem 31. 3. 1989.
Foto: Bohuslav Zeman
800 × 600 pix
166 KiB
Na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1989 v Brně působil stroj 169 001-5 jako "přízrak z budoucnosti" - září 1989.
Foto: Aleš Soška
1024 × 660 pix
225 KiB
Pohled na stroj 169 001-5 na brněnském výstavišti z druhé strany - září 1989.
Foto: Aleš Soška
1024 × 620 pix
209 KiB
Při stejné příležitosti vznikl na brněnském výstavišti také boční záběr zánovní lokomotivy 169 001-5 - září 1989.
Foto: Aleš Soška
1024 × 620 pix
214 KiB
V rámci zkušebního provozu na přípřežích rychlíků byl stroj 169 001-5 v čele jednoho z nich zachycen také na hlavním nádraží v Ústí nad Labem 1. 3. 1990.
Foto: Martin Harák
1024 × 670 pix
192 KiB
V čele legendární "Vindobony" byla lokomotiva 169 001-5 zastižena na hlavním nádraží v Praze - březen 1990.
Foto: Ing. Pavel Stupka
1024 × 660 pix
218 KiB
Na přesuvně ještě plně funkčního depa Praha-Masarykovo se podařilo stroj 169 001-5 vyfotografovat 20. 3. 1990.
Foto: Ing. Pavel Stupka
1024 × 580 pix
184 KiB
Na přípřeži lokomotivy 150 027-1 byl v čele "Vindobony" zachycen stroj 169 001-5 v Praze-Holešovicích 21. 3. 1990.
Foto: Ing. Pavel Stupka
1024 × 680 pix
203 KiB
169 001-5 projíždí s rychlíkem z Děčína stanicí Praha-Bubeneč - rok 1990.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
135 KiB
Už s rychloběžnými podvozky a tabulkami s označením 169 001-5 byl "Asynchron" zachycen na zkušební základně v Cerhenicích 3. 7. 1990.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 680 pix
233 KiB
Pravděpodobně na samém počátku 90. let byl stroj 169 001-5 zachycen v Benešově u Prahy.
Foto: Pavel Daniel Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
109 KiB
Lokomotiva 169 001-5 v depu Praha-Masarykovo dne 6. 4. 1991.
Foto: Václav Polívka
800 × 600 pix
88 KiB
"Asynchron" 169 001-5 ve stanici Praha-Smíchov s osobním vlakem do Berouna 19. 6. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
114 KiB
Vlahým stínem stromů v zastávce Černošice projíždí s osobním vlakem prototyp 169 001-5 dne 19. 6. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
142 KiB
V rámci velkých oslav 150 let Severní dráhy císaře Ferdinanda zazářil mezi řadou jiných vozidel na výstavě uspořádané v depu Přerov také stroj 169 001-5 dne 21. 9. 1991.
Foto: Bc. Petr Bílek
1024 × 620 pix
172 KiB
Výjimečné stroje 169 001-5 a 363 011-8 společně zazářily na výstavě lokomotiv v depu Přerov 22. 9. 1991.
Foto: Doc. Ing. Radovan Soušek, Ph.D.
1024 × 670 pix
226 KiB
Po skončení výstavy v Přerově a následném vytažení od haly se 169 001-5 právě "připíchla" na trolejové napětí 3000 V a připravuje se k odjezdu do Prahy 21. 9. 1991.
Foto: Bc. Petr Bílek
1024 × 680 pix
193 KiB
Po vystavení čerstvě oživená lokomotiva 169 001-5 se v Přerově chystá k odjezdu do Čech 21. 9. 1991.
Foto: Jan Novotný
1024 × 710 pix
193 KiB
Zřejmě také v roce 1991 posunovala 169 001-5 po pražském hlavním nádraží.
Foto: Pavel Daniel Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
129 KiB
Tehdy do stavu LD Praha-Masarykovo patřící 169 001-5 byla na čele soupravového vlaku zastižena v Zábřehu na Moravě 10. 12. 1991.
Foto: Jan Novotný
1024 × 700 pix
242 KiB
S osobním vlakem Nymburk - Choceň byl "Asynchron" 169 001-5 vyfotografován na zastávce Blešno - červenec 1992.
Foto: Ludvík Bárta
1024 × 680 pix
208 KiB
S na dnešní dobu už nemyslitelně dlouhým osobním vlakem (Os 5903) byla 169 001-5 zachycena na hlavním nádraží v Kolíně 29. 10. 1992.
Foto: Ing. Jaromír Pernička
1024 × 700 pix
246 KiB
Lokomotiva 169 001-5 posunovala po hlavním nádraží v Nymburce 8. 2. 1993.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 680 pix
259 KiB
V čele vlaku Os 9465 byl stroj 169 001-5 zachycen na nádraží Praha-Vysočany 28. 2. 1993.
Foto: Zdeněk Kačena Sbírka: Luboš Kraus
1024 × 690 pix
240 KiB
Pravděpodobně v létě roku 1994 došlo k tomuto zajímavému setkání lokomotiv 169 001-5, 124 601-6 a "Kyklopa" 759 601-8 v rotundě depa v Nymburce.
Foto: Ing. Jiří Fedurco
1024 × 680 pix
274 KiB
"Asynchron" 169 001-5 v Chocni - únor 1995.
Foto: Aleš Filip
800 × 600 pix
108 KiB
V čele osobního vlaku zavítal stroj 169 001-5 na nádraží v České Třebové - březen 1995.
Foto: Aleš Soška
1024 × 650 pix
192 KiB
Při stejné příležitosti byl "Asynchron" 169 001-5 v České Třebové vyfotografován také z druhé strany - březen 1995.
Foto: Aleš Soška
1024 × 680 pix
195 KiB
Setkání "Hrbaté" 130 028-4 a "Asynchrona" 169 001-5 zachycuje snímek pořízený na nádraží v Kolíně - rok 1995.
Foto: Bohdan Ociepka
1024 × 670 pix
214 KiB
Čerstvě nálepkami První správkárenské, s.r.o. opatřená 169 001-5 přiváží vlak Os 5931 do Prahy-Libně 22. 4. 1995.
Foto: Zdeněk Kačena Sbírka: Luboš Kraus
1024 × 700 pix
265 KiB
Stroj 169 001-5 ve Velkém Oseku již s logy Nymburské správkárenské - dne 5. 5. 1995.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 670 pix
262 KiB
Lokomotiva 169 001-5 na Masarykově nádraží v Praze - červen 1996.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
109 KiB
Stroj 169 001-5 s nákladním vlakem ve stanici Děčín-východní nádraží 17. 7. 1996.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
160 KiB
169 001-5 při svém odstavení v depu v Přerově 23. 12. 1996.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
122 KiB
Setkání prototypů 169 001-5 a 363 001-9 v Přerově 23. 12. 1996.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
104 KiB
Stroje 363 029-0 a 169 001-5 se v přerovském depu setkaly dne 21. 4. 1997.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 650 pix
213 KiB
Bližší pohled na prototyp 169 001-5 odstavený v depu Přerov na konci své provozní éry - 21. 4. 1997.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 630 pix
199 KiB
Na jiném záběru z téže akce můžeme spolu se strojem 169 001-5 vidět i lokomotivy 151 008-0, 363 009-2 a 263 002-8 - Bohumín 3. 5. 1997.
Foto: Václav Nosek
800 × 600 pix
131 KiB
169 001-5 odstavený v ŽOS v České Třebové - únor 1998.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
129 KiB
Prototyp 169 001-5 na výstavě v Pardubicích - září 2001.
Foto: Pavel Rovenský
800 × 600 pix
98 KiB
"Asynchron" při svém dlouhém odstavení v ŽOS v České Třebové 4. 9. 2002.
Foto: Miro Just
800 × 600 pix
161 KiB
Odstrojená skříň "Asynchrona" před plánovanou ale neuskutečněnou přestavbou na zkušební vzorek nových technologií ve Škodě v Plzni počátkem roku 2005.
Sbírka: archiv OSPEA
800 × 600 pix
117 KiB
Stav bývalé lokomotivy 169 001-5, odstavené v areálu plzeňské Škodovky, vystihuje tento snímek z 13. 4. 2006.
Foto: Bc. Jaroslav Skůra
800 × 600 pix
196 KiB
Už jen prázdná skříň kdysi tak impozantní lokomotivy 169 001-5 stojí už několik let bez střechy a jakéhokoliv zabezpečení proti rozmarům přírody i rukám nenechavců odstavena v areálu plzeňské lokomotivky - stav na snímku je ze 14. 2. 2011.
Foto: Bc. Jaroslav Skůra
1024 × 740 pix
183 KiB
Fotografie skříně "Asynchrona" z počátku roku 2014 nevystihuje jakoukoliv změnu k lepšímu - únor 2014.
Foto: Josef Vogeltanz
1024 × 420 pix
187 KiB
Zobrazeno 50 z celkem 68 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.