Sériové stroje řady 162 čísel 016 až 030


162016a.jpg
Lokomotiva 162 016-0 se vyhřívá na horkém letním slunci na jedné z kusých kolejí v Přerově 31. 7. 2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix168 KiB

162016b.jpg
Do stanice Hranice na Moravě-město právě přiváží soupravu osobního vlaku stroj 162 016-0 dne 16. 1. 2005.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix277 KiB

162016c.jpg
"Peršing" 162 016-0 opouští s vlakem Os 3208 Považská Bystrica - Hranice na Moravě střelenský tunel 9. 9. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix220 KiB

162016d.jpg
Ještě na starém mostě přes Bečvu v Přerově byla během posunu zachycena lokomotiva 162 016-0 dne 4. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix245 KiB

162017a.jpg
Po koridoru u Bělotína uhání se svým vlakem lokomotiva 162 017-8 dne 24. 4. 2006.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix180 KiB

162018a.jpg
Ještě v "provedení ČSD" byl stroj 162 018-6 zachycen během posunu v Přerově - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix250 KiB

162018d.jpg
Přípřež lokomotiv 162 018-6 a 162 020-2 byla v čele R 774 zdokumentována u zastávky Roztoky-Žalov 20. 5. 2004.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix149 KiB

162018b.jpg
"Peršing" 162 018-6 zastavil s rychlíkem ve stanici Kralupy nad Vltavou 16. 6. 2004.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix146 KiB

162018e.jpg
Komíny hranické cementárny shlíží na stroj 162 018-6, který se se svým vlakem blíží ke stanici Hranice na Moravě-město 11. 3. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix163 KiB

162018c.jpg
S úctyhodně dlouhým R 708 "Galán" Luhačovice - Praha-Smíchov projíždí 162 018-6 známým úsekem trati mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí 16. 7. 2007.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix227 KiB

162019d.jpg
Netradičně v čele nákládního vlaku byla 162 019-4 vyfotografována u Všetat 6. 8. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix148 KiB

162019b.jpg
Vlak R 704 prováží 162 019-4 po nesprávné koleji traťovým úsekem Rudoltice v Čechách - Třebovice v Čechách 3. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix189 KiB

162019a.jpg
Za slunečného zimního dne odváží 162 019-4 svůj rychlík z České Třebové 27. 1. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 670 pix232 KiB

162019e.jpg
Při posunu na ještě nerekonstruovaném olomouckém zhlaví stanice Přerov byla 162 019-4 zdokumentována 26. 8. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix309 KiB

162019c.jpg
Se stáhnutými sběrači projíždí 162 019-4 s vlakem R 627 stanicí Moravičany při napětové výluce 16. 2. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 635 pix209 KiB

162020a.jpg
Na průjezdné koleji mezi 3. a 4. nástupištěm v Přerově stála 162 020-2 s částí soupravy vlaku R 624 dne 13. 8. 2004.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix254 KiB

162020b.jpg
V traťovém úseku Lupěné - Hoštějn byl na čele "starounifikované" soupravy vozů východoněmecké provenience zvěčněn stroj 162 020-2 dne 12. 1. 2006.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 690 pix333 KiB

162020c.jpg
Pěkný snímek z "přednajbrtích" dob zachycuje lokomotivu 162 020-2 v čele rychlíku do Ústí nad Labem ve stanici Praha-Masarykovo 13. 6. 2009.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 700 pix251 KiB

162021b.jpg
Nedaleko Kysaku byl stroj 162 021-0 zdokumentován s osobním vlakem 16. 8. 1998.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix138 KiB

162021a.jpg
K setkání zástupců řady 162 různých železničních správ občas docházelo ve stanici Horní Lideč - lokomotivy 162 021-0 ŽSR a 162 011-1 ČD se tu setkaly 2. 9. 1999.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix123 KiB

162022a.jpg
Při vedení R 421 "Excelsior" do Košic byla 162 022-8 zdokumentována u obce Veľká Lodina 27. 5. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix193 KiB

162022b.jpg
Podvečerní sluneční paprsky doprovází stroj 162 022-8, který s rychlíkem "Excelsior" projíždí údolím řeky Hornád těsně před vjezdem do Margecan 10. 6. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix239 KiB

162024a.jpg
Zbrusu nový "Peršing" 162 024-4 byl s vlakem Os 2905 vyfotografován u Třince 1. 1. 1992.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 730 pix250 KiB

162025a.jpg
Kolem depa ve Spišské Nové Vsi rozjíždí 162 025-1 vlak Os 2308 dne 16. 6. 1997.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 705 pix277 KiB

162025b.jpg
Lokomotiva 162 025-1 vjíždí se soupravou osobního vlaku, na jehož závěsu vlaku byla přepravována jednotka 460 047/048, do tunelu v blízkosti zastávky Ružín 1. 5. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix207 KiB

162026a.jpg
Po výjezdu z Bujanovského tunelu vjíždí stroj 162 026-9 s osobním vlakem do Margecan–zastávky 7. 4. 1996.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix247 KiB

162026b.jpg
Vzorně opečovávaný "Peršing" 162 026-9 se připravuje v Žilině k odjezdu se vzorně udržovanou soupravou vozů tehdejších ŽSR - květen 2000.
Foto: Aleš Soška   1024 × 610 pix200 KiB

162026c.jpg
Bližší pohled na "Peršinga" 162 026-9 vznikl v Žilině při stejné příležitosti - květen 2000.
Foto: Aleš Soška   1024 × 690 pix218 KiB

162027b.jpg
Krátce po příjezdu z výroby stojí 162 027-7 odstavena v prostoru depa Žilina 9. 7. 1991.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix144 KiB

162027a.jpg
Na trati mezi Veľkou a Malou Lodinou byla 162 027-7 zachycena na čele vlaku Os 2308 dne 2. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix194 KiB

162028b.jpg
Čerstvě vyrobená 162 021-0 čeká spolu s dalšími stroji své řady na oživení v žilinském depu 9. 7. 1991.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix152 KiB

162028a.jpg
Do stanice Ružomberok právě přivezla 162 028-5 osobní vlak z Kraľovan 18. 11. 1995.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix154 KiB

162029b.jpg
Lokomotiva 162 029-3 se blíží s vlakem Os 2321 k zastávce Veľká Lodina v podvečer dne 2. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix207 KiB

162029a.jpg
Přesně o rok později odjíždí 162 029-3 s vlakem Os 2321 z Margecan-zastávky - 2. 7. 1995.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix195 KiB

162030b.jpg
Zánovní lokomotiva 162 030-1 byla v čele nákladního vlaku zachycena v Kraľovanech 20. 6. 1992.
Foto: Ing. Ivan Kolář   1200 × 770 pix407 KiB

162030a.jpg
Mladičký "Peršing" 162 030-1 stojí mezi výkony odstaven v prostoru RD Spišská Nová Ves 12. 6. 1993.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 700 pix253 KiB


Zobrazeno 36 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.