Ještě s tabulkami s označením E499.2001 a polopantografickými sběrači stojí dnešní 124 601-6 na zkušebním okruhu u Cerhenic - září 1972.
Foto: Jakub Staněk
800 × 600 pix
82 KiB
Čelní pohled na prototyp E499.2001 vznikl na zkušebním okruhu u Cerhenic taktéž v září roku 1972.
Foto: Jakub Staněk
540 × 768 pix
83 KiB
Lokomotiva E469.3030 byla na ŽZO u Cerhenic zdokumentována dne 4. 11. 1983.
Foto: Jaroslav Valeš
800 × 600 pix
100 KiB
Méně kvalitní ale o to cennější záběr stroje E469.3030, který vznikl v "hangáru" na ŽZO, zachycuje jeho barevnou podobu na přelomu 80. a 90. let.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
800 × 600 pix
113 KiB
Pravděpodobně v létě roku 1994 došlo k tomuto zajímavému (a neplánovanému !) setkání lokomotiv 169 001-5, 124 601-6 a 759 601-8 v rotundě depa v Nymburce.
Foto: Ing. Jiří Fedurco
800 × 600 pix
128 KiB
Tento portrét ještě postaru natřeného stroje 124 601-6 vznikl na velkém okruhu ŽZO u Cerhenic 3. 5. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
138 KiB
Prototyp 124 601-6 projíždí v roli hnacího vozidla při zkouškách vozu řady Rbpnss po velkém okruhu VÚŽ 3. 5. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
128 KiB
Jiný pohled na stroj 124 601-6 vznikl při téže akci na ŽZO u Cerhenic 3. 5. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
174 KiB
Opravy prototypu 124 601-6 po léta zajišťovalo depo Ústí nad Labem, kde byl po jedné z oprav vyfotografován 20. 5. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš
800 × 600 pix
143 KiB
Lokomotiva 124 601-6 byla při průjezdu Kolínem cestou z opravy pohotově zachycena dne 14. 6. 2001.
Foto: Petr Slavík
800 × 600 pix
129 KiB
Zdařilý portrét nově natřené rekordmanky 124 601-6 byl pořízen na ŽZO 12. 6. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
800 × 600 pix
158 KiB
Jiný reprezentativní záběr stroje 124 601-6 vznikl na ŽZO také 12. 6. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
800 × 600 pix
199 KiB
Momentka z jednoho ze všedních pracovních dní prototypu 124 601-6 pochází ze ŽZO z 3. 9. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
800 × 600 pix
153 KiB
Nově nalakovaná 124 601-6 asistuje při zkouškách na zkušebním okruhu v létě roku 2003.
Foto: Pavel Válek
800 × 600 pix
156 KiB
Velmi majestátně působí stroj 124 601-6 na snímku z výstavy Czech-raildays ve stanici Ostrava hl.n. ze dne 17. 6. 2004.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
126 KiB
Jiný záběr prototypu 124 601-6 byl pořízen na stejné výstavě v Ostravě 17. 6. 2004.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
127 KiB
Čelní pohled na lokomotivu 124 601-6 pochází z "hangáru" na ŽZO, kde bývá vozidlo odstavováno, pokud se právě nepoužívá - 13. 12. 2006.
Foto: Ing. Pavel Stupka
800 × 600 pix
169 KiB
Vzácný host v podobě českého stroje 124 601-6 dorazil do polského depa Tarnowskie Gory 23. 4. 2007.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
800 × 600 pix
138 KiB
Kvůli měření pro ověření chování trakčního vedení při rychlostech do 200 km/h přijela do polské stanice Kutno lokomotiva 124 601-6 dne 28. 4. 2007.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 640 pix
267 KiB
Polský stroj ET22-1042 a česká rekordmanka 124 601-6 se ve stanici Kutno setkaly 28. 4. 2007.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 670 pix
297 KiB
Po trati nedaleko stanice Kalety prováží polská lokomotiva ET22-746 nečinnou českou 124 601-6 dne 28. 4. 2007.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
800 × 600 pix
194 KiB
Zobrazeno 21 z celkem 23 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.